REGELGEVING BRANDBLUSSERS GEBOUWEN
De brandveiligheid in een pand / gebouw wordt door gebouwbeheerders bewaakt. De beheerder is dagelijks met zijn of haar medewerkers druk bezig met het besturen en beheersen van activiteiten ten behoeve van het primaire bedrijfsproces in gebouwen. Bedrijfsprocessen worden voor de gebouwen gebruikers en beheerders steeds verder geoptimaliseerd.
Ook het bereiken van duurzame energiebesparingen in gebouwen is een bijzonder groot goed. Denk hierbij bijvoorbeeld aan complete gebouwbeheersystemen waarin klimaatbeheersing, verlichting, toegangscontrole inbraakbeveiliging, gebouwen brandbeveiliging en ook telecommunicatie in één gebouwbeheersysteem zijn geïntegreerd. Gebouwbeheerders zijn geholpen met duurzame en ook kostenbesparende gebouwgebonden oplossingen. Wij bieden in het segment van kostenbesparing goedkope brandblussers zoals de wettelijk voor bedrijven voorgeschreven 6-liter schuimblussers. Hiernaast ook erkende onderhoudsvrije sprayblussers.
Als beheerder van een gebouw krijgt u veel offertes over het bureau waaronder ook de offerte van uw brandblusser leverancier. Mogelijk heeft u al eens de total cost of ownership van uw gehele bestand aan blusmiddelen berekend. Een conventionele brandblusser ( in gebouwen veelal schuimblussers ) mag conform regelgeving slechts 20 jaar gebruikt worden. In deze 20 jaar wordt de blusstof meerdere keren vervangen, worden er onderdelen vervangen worden er ook jaarlijks onderhoudkosten in rekening gebracht. U bent hierdoor mogelijk weer eens genoodzaakt om onverwacht extra budget uit te geven. Deze onverwachte uitgaven kunt u voorkomen door de kosten besparende brandblusser te kopen. Overleg dit met uw brandverzekeraar. Brandweer, NCP, Kiwa en diverse verzekeraars staan achter de sprayblusser. Sprayblussers per IDeal kopen.
Onderhoudsarme brandblusser kopen? Neem gerust contact op.